Vi på Kistakliniken förebygger, utreder och behandlar besvär i kroppens alla muskler och leder med fokus på att återställa funktion och lindra smärtan. Detta görs genom olika former utav ledbehandlingar, triggerpunktsbehandling, muskeltöjning och massage. Vi kombinerar dessa behandlingsmetoder genom en analysering av patientens bakomliggande orsaker till besväret t. ex. arbetsmiljö, kroppshållning samt rehabiliterar patienten genom att lägga upp ett specifikt träningsprogram så att besvären inte återkommer.

Vi erbjuder även klassisk massage för ett allmänt välbefinnande. Förutom detta håller vi föreläsningar och kurser inom friskvård och hälsa. Kontakta oss gärna för mer information!

Hos oss arbetar naprapater, personliga tränare, massageterapeuter och ergonomer.

Vi är medlemmar i Svenska Naprapatförbundet med patient och ansvarsförsäkring via Nordic.

Välkommen!